keshishadam

Yaşamın her bir karanlık, zor sorusunun ardında Tanrısal bilgelik kendini gizlemektedir!

Maç Başlıyor…


images

Herşey çok ani gelişti. Birden ve hızlıca…

Yere bir şey düşürdüm. Eğilip almak istedim ve eğilince başıma korkunç bir ağrı saplandı. Önemsemedim.

Akşam oldu, uyuyunca geçer dedim. O baş ağrısı ile uykuya daldım. Sabah oldu. Gözlerimi açtığımda ağrı, aynı yerde aynı şekilde beni bekliyordu. İşe gittim, ağrı kesici aldım. Geçmedi. Öğlen arası koşu bandına çıktım. Terleyeyim biraz, duştan sonra geçer dedim. Geçmedi. Eve geldiğimde daha güçlü bir ağrı kesici aldım. Geçmedi. Uyku için gözlerimi kapatırken nasıl bıraktıysam, gözlerimi açtığımda aynı yerde beni beklerken buldum.

Tam 21 gün boyunca…

Arada birden herşeyi unuttum.. Kapının şifresini, tanıdıklarımın isimlerini… Tuvalete gittim. Tuvaletimi yaptığımı unuttum. Hafıza kaybı 36 saat sürdü.

Soluğu hastanede aldım. 38 yaşındaydım ve demans (bunama) testleri için Hacettepe Ünüversitesi Nöroloji polikliniğinin önünde oturuyordum.

Herşeyi hatırlıyordum, testler hafızamın normalden güçlü olduğunu söyledi.

Beyinde bir hasar veya kitle olabilir dediler.

Kendimi düşünecek bir an bile fırsat bulamadım. İlk önce kızım Doğa’yı düşündüm. Ne yapacaktı? Beni hatırlar mıydı?

Yeniden testlere girdim.

Çıktığımda doktor beni karşısına aldı.

Bir günün nasıl geçiyor anlatır mısın dedi?

Anlattım. Ve şunu söyledi. “Beyninde kitle veya yapısal bir hasar yok. Ama beynin artık sana durmanı ve durmazsan ihtiyacın olan bilgiyi sana vermeyeceğini söylüyor. Antidepresan almalısın”.

Oradan çıkışımı anlatamam. Mutluluktan havalara uçuyordum.

Ne istiyorsam onu yapmaya karar verdim.

Kitabımın yarısı bitti yayınevi basacağını söyledi. Bir kurumun eğitmen akademisini birincilikle bitirdim. GÖnüllü seminerler vermeye başladım. Televizyon programına çıkacağım söylendiğinde kibarca çıkamayacağımı söyledim.

Galiba benim maçım şimdi başladı.

Hayatta ne istiyorsam….

Single Post Navigation

One thought on “Maç Başlıyor…

  1. Gelmiş geçmiş. mesajını bırakmış, almışsınız… Şimdi bakın bakalım neler olur neler… Ne heyecanlı diğer yandan… Sevgiler…

Bir Cevap Yazın

